onsdag 18 juli 2012

Scrapbooking


En alldeles vanlig kalender


Mervis variant på framsidan. Lite idétorka, men ville ha den lite roligare än originalet. Solrosen är målad av en kompis till mig och jag klippte sönder kortet...


Baksidan, mina härliga kollegor och jag utklädda till litterata figurer....

Sidorna är inplastade i bokplast, vilket ger den lite blanka effekten på korten...

Som Anka här nedan påpekar så var det inte hon som pimpat sin kalender... (Vilket jag felaktigt påpekade) Jag tittade fel, utan det var Mina pojkar, mitt pyssel och mina pärlor. Sorry. Ibland går det fort när man tittar och så tar man saker för givet ;)

"Även solen har fläckar..."
(Har jag hört!)

1 kommentar:

  1. Fin kalender du fick. Visst är det lite roligare med något personligt. Såg att du även nämnt mig i inlägget Tror tyvärr att du blandat ihop mig med någon annan. Jag har pumpat anteckningsblock men tror inte att jag bloggat om det.

    SvaraRadera

Det vore trevligt om du vill lämna en kommentar, det är alltid roligt att se vilka som varit här! Har du ingen blogg kan du klicka på alternativet "anonym".
Mervi