fredag 30 september 2011

Anledningen till varför denna blogg inte uppdateras så ofta...

Jag har börjat sticka igen...
Det var ett tag sen, kan man lugnt säga. Ungefär 20 år...
Jag menar sticka tröjor, jag har förstås stickat sjalar och pulsvärmare...
Blev så sugen (och så väljer jag slätstickning, hur kul var det?!!), dottern ska få en grafitgrå tröja. På tur står en fuskhalsduk till mig och en "pippi"-tröja till dottern.

Men ett halsband har jag gjort som inte är fotat! Kortare variant av de som jag har här sedan tidigare. Svarta jadebumlingar med ett hjärta som hänge.

En earwrap till har jag hunnit med. Svarta agater.

1 kommentar:

  1. Har försökt kommentera innan, men det har inte funkat. Kul att testa lite annorlunda saker och snyggt blir det också! En pippi-tröja skulle jag också kunna tänka mig. Det råkar inte vara så att du kan tipsa om var man kan hitta mönster? :)

    SvaraRadera

Det vore trevligt om du vill lämna en kommentar, det är alltid roligt att se vilka som varit här! Har du ingen blogg kan du klicka på alternativet "anonym".
Mervi