fredag 15 april 2011

Elastiska armband

Jag hade med mig färdiga påsar med material på min kurs, deltagarna jobbade på fantastiskt, de flesta av dem helt nya på smyckesfronten. Det var väldigt roligt, men jag var helt slut när jag kom hem, för att koppla av gjorde jag några av de överblivna påsarna när jag kom hem...

CCB pärlor. Meloner.

Att bära tillsammans eller var för sig. CCB pärlor och rosa vaxade glaspärlor.


Det till höger består av läderband och silverfärgade pärlor och en hjärta i lila glas. Det till höger är dimrosa bomullsband med silverfärgade detaljer.


Elastiskt armband med turkos jade och bronsfärgade detaljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det vore trevligt om du vill lämna en kommentar, det är alltid roligt att se vilka som varit här! Har du ingen blogg kan du klicka på alternativet "anonym".
Mervi