måndag 13 april 2009

Halsband

Fick lite ny inspiration in Syfestivalen i Kista. De hade dock en del pärlor SOM JAG Bara var "tvungen" Att införskaffa. Resultatet AV DET syns nedan.


Nr 163 SÅLD
Silverkedja MED länkade blå snäckskal. Den Vackra träskålen i masurbjörk Har min göra Gjört ...

Nr 162
In kulkedjan lite olika metallhängen. Födelsedagspresent till min Lillasyster.


Nr 161 SÅLD
Aprikosfärgade sötvattenpärlor OCH en vit krackelerad bumling.
Härligt somrig. 150 kr.

Nr 160 SÅLD
Bruna sötvattenpärlor MED ETT drabbas Förändr glashjärta som. 150 kr.


Nr 159 SÅLD
Krackelerade pärlor varvat MED mörkblå sötvattenpärlor OCH ETT Förändr SOM-Känner jag mig sminkad hälften blå OCH hälften vit. 150 kr.


Nr 158 SÅLD
Testade Att Virka MED silverfärgad koppartråd OCH trädde I EFTERHAND dit marinfärgade sötvattenpärlor. Mina fingrar gillade DET integ Helt OCH Hallet, var OM ETT tagg ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det vore trevligt om du vill lämna en kommentar, det är alltid roligt att se vilka som varit här! Har du ingen blogg kan du klicka på alternativet "anonym".
Mervi