söndag 1 mars 2009

Åter en helg har passerat

Nr 124
Tenntråd SÅLD
Innan jag skapade halsband av pärlor, så arbetade jag en del med tenntråd. Här är en blandning av röda pärlor och flätad tenntråd.
Nr 123
Sommar SÅLD
Tänkte något enkelt. Så tre rader av rocaillespärlor. Två i ljusblått och en i silverfolierad. Hänget består av ett löv och en sjöstjärna.

Nr 122
Bruna pärlor SÅLD
Tänkte att jag skulle ha ett matchande halsband till det bruna armbandet som jag har gjort tidigare. Det hänger ett folierat hjärta även här.


Nr 121
Lång kedja med blå detaljer SÅLD
Tänkte sommar här faktiskt. Kedjan består av små hjärtan där det hänger blå sötvattenpärlor. Hänget är försilvrad koppartråd som jag gjort ett hjärta av och vävt in blå pärlor i.



Nr 120
Blå stenar SÅLD
Har använt mig av blå lapisstenar, blå sötvattenpärlor och glaspärlor omgivna av pärlhattar. Låset är en toggle-blomma och hänget består av lite olika rassel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det vore trevligt om du vill lämna en kommentar, det är alltid roligt att se vilka som varit här! Har du ingen blogg kan du klicka på alternativet "anonym".
Mervi